Nä, no more scrapbooking idag

Nix pix, nu får det faktiskt vara färdigbloggat om scrapbooking för idag. Känner mig ganska trött på att sitta här med klister och små pappersmikrober på fingertopperna. Det är inte värdigt. Men jag jobbar på. Har äntligen tagit cirka femton bilder som jag är riktigt nöjd med. Vilken uppförsbacke det har varit. Att bli bra på att ta bilder. Att hantera en kamera som man ska. När jag började med scrapbooking för två år sen förstod jag genast att begräsningen skulle sitta i hur bra foton jag kunde ta. Jag har alltid varit estetiskt begåvad, haft en blick för gyllene snitt och balans. Men att ta foton, det är något annat; mer som att berätta med kameran, kräver mer fantasi och instensitet. Men jag tror att jag är där nu. Och jag hoppas att du följer med på min scrapbooking resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0