Stämplar scrapbooking

Idag funderade jag på att köpa nya stämplar för scrapbooking, och tänkte att "ja, då söker jag väl på stämplar scrapbooking på nätet, och letar bland alla roliga alternativ" men faktum är att jag inte hittade något som kändes rätt. Har du något bra tips på stämplar för scrapbooking? Jag tycker väldigt mycket om blomstermönster på stämplar, var smått besatt av den franska liljan under en ganska så lång tid. Du vet, jag vill ha den överallt. I mitt scrapbooking-album givetvis, men också på andra ställen i mitt hem som inte hade så mycket med scrapbooking att göra. Som på mina tapeter, på mitt skrivbordeunderlägg, på mitt kollegieblock, för att nämna några ställen. Ja, det är som det är, som man brukar säga, och man blir besatt av det man blir besatt av.
Jag så förresten en riktigt najs scrapbooking stämpel igår, när jag var nera för tredje gången i vår kära lokala prylbutik (nämner inga namn) och rotade efter dekorationer och krimskrams att få experimentera med i mitt högst amatörmässiga kortmakeri. Det var en stämpel på kungen, och jag förstod inte alls poängen med den, eller vilket användningsområde den hade. Men det var kungen likväl, och för någon minut eller så, så tänkte jag köpa den som ett slags ironisk gest, eller bara för dess kitschpotential. Men som tur var kom jag snart på bättre tankar!
Och så blir det; nu sitter jag här, med min scrapbook framför mig, uppslagen, och undrar hur jag ska få till dekorationerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0